,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/

2021. március 14. 18:07 - Török Benjamin Forest

Kék hajó karácsonya...

Jelen covid helyzet miatt sajnos a karácsonyi buli elmaradt, de azzal pótolták be a DECAHősök, hogy két napos kiöltözős napot tartottak az ország minden Decathlonban, köztük én is.
Ezeken a hestegeken #decakaracsony2020 #oltozzki te is meg tekintheted!
Nekem az első élményem volt a kék hajóban, de nagyon boldog voltam hohy kollégáim és az a vásárlók arcára is mosolyt csalhattam. Már megérte! Mint egy nagy család!
Mindenki mosolygott, vidám hangulat volt szerintem minden Decathlonban!
Köszönöm szépen a #DECATHLON-nak!
Hatalmas élmény volt!!!
(U.i mivel a Decathlonosoknak fontos az ujra hasznosítás, ezért a maszkom, s a nadrágom újrahasznosítás formájában készült)
130768056_740572023531692_5679806329931375471_n.jpg
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/
süti beállítások módosítása