,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/

2023. február 16. 10:17 - Török Benjamin Forest

XI. 9. PreVital SzőlősKör Avagy dimbes-dombos meleg futás...

Mindig nagy izgalommal halottam és követtem a Szőlőskör versenyt, hisz ódákat zengnek róla, s úgy gondoltam, hogy #BAC egyesületi tagként is elmegyek rá, hogy megtapasztaljam a beton kaptatok legkedvesebb versenyét!
Már most mondhatom, hogy nem bántam meg!
Nem betervezett verseny volt, hiszrn egyhét múlva az Az Utolsó emberig 2.0 körözös versenyre készülök, ahol óránként 6,7 km-t kell megtenni s az nyer, aki a legtovább fenn marad (akár 40 óra futás is).
Így a rajthoz is úgy álltam hozzá, hogy jól érezni magunkat s élvezni a futást, pláne higy nem voltam még ezen a versenyen.
Korán reggel kiérve megannyi futó cimborával találkoztam, drukkoltunk egymásnak!
Mindenki készült a rajtra, sportkrémek felhő tengere, és némi izgalom volt érezhető. A hangulat csodás volt, s amikor a magyar himnuszt hallgatuk meg több mint 500-an felemelő érzés volt, amit nem lehet csakúgy leírni!
Aztán dördült a rajt, megindult a futók hada!
Rögtön pár 100 méter után emelkedővel melegítettünk be, majd ezt követte az emelkedők folytonossága. Néhol azthittem, hogy a holdig futunk. Az időjárás egyre elmelkedett, és rohamosan nagyon meleg lett. Futás közben zenét hallgattam (nem tilos volt, csak nem ajánlott) de figyeltem mindenre és mindenkire!
Közeledtem a fél távhoz, s azért ahogy rajtam is, másokon is látható volt a meleg idő jelenléte, de próbáltam figyelni a frissítésre, s a só bevitelre. S mikor azt hittük volna, hogy na vége a domboknak, hegyeknek, jött még pár �
Aztán már csak utolsó 10 km volt vissza, de a sűrű frissítési pontok ezeket rövidítették hiszen volt minden mi szem szájnak igere. Az már külön hab a tortán, hogy a pontokon ismerősök várták minket hol jéggel, dinnyével s egyéb nyalánságokkal.
A futás alatt nagyon sokat gondoltam páromra Attila és Amanda -ra aki most nehéz időszakban van, de tudom hogy mindent is legyőz!
Aztán most már láttam a célt, és tudtam hogy már enyém a fél 100 km avagy az 50K!
Megkaptam a célszalagom s nagy ováció közepette érkeztem be! Megkaptam a közel 300g-mos érmet is ami eszméletlen szép!
Nem volt könnyű, de meg van!
Nagyon jól éreztem magam, még akkor is amikor négykézláb máztam a hegyre fel!
Nagyon büszke vagyok Máté Baranyai -ra és a Balatonfüredi Atlétikai Club /BAC/ csapatra, illetve az összes tamogatóra és szervezőre, segítőre, hogy egy magas színvonalú versenyt sokadjára összehoztak, olyant ahol országos csúcsok dőltek meg, s ezeket a közel 770 szintemelkedés és állandó hullámvasút sem akadályozta!
Köszönöm szépen MINDENKINEK a szurkolást, #BAC -nak a szép eredményeket, és minden tamogatónak, segitőnek a verseny élményét!
302707270_1157637051825185_5818626344550041732_n.jpg
304782843_1157940221794868_5668536893201157940_n.jpg
305212916_1156640615258162_8529468196917692940_n.jpg
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/
süti beállítások módosítása