,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/

2023. február 16. 10:40 - Török Benjamin Forest

Szerelmeskedve Balatonfüreden...

Avagy ULTRA GRANDE AMORE - 50K Szerelmes Füred futóverseny

Korán kelve, mondom korán kelve hajnali 3-kor, mikor még a szemeim csak az orrom hegyét látják, másztam ki az ágyból, hogy fussak 50km-t, és találkozzak megannyi futóbaráttal, ismerőssel Balatonfüreden. Azt hozzá kell tennem, hogy érdemes eljönni a Balatonfüredi Atlétikai Club által szervezett versenyekre, mert eszméletlen jó hangulat s szeretet várja a versenyeken minden futót
Nagyon szerencsések voltunk, hisz napsütéses 12°C volt, igazi futó idő.
A reggeli kötelező szeánszokat kihagyva, megérkeztünk Balatonfüredre, ahol a szervezők lázasan készültek a 8 órai 50 km-es rajtra. Rajtszám átvéve, felöltözve várva a rajt hevét.
Aztán rajt pisztoly helyett Tibor Tehel hangja eresztett minket útnak.
Igyekeztem, egy beállt tempóban futni, ami elég jól ment s élveztem is a futást. Nem akartam se rekord időt futni, se pedig dobogóra hajtani, mert kevesebb mint egy hónap s repülök Olaszországba a 6 napos világbajnokságra, és oda tiszta fejjel, egészségesen szeretnék megjelenni.
14 kört kellett futni a Füredi Tagore sétányon (1 kor 3,5 km volt), végig sík pálya, nagyon minimális emelkedő volt benne a fordító pont közelében.
Futás közben mindenki hajrázott mindenkinek, nagyon nagy élmény volt.
35 km-t után kicsit lassítottam a 4:50-5:00/perc/km-es időn 5:30-ra ez már kenyelmesebb volt.
Aztán az utolsó körömben ölelések hada várt, hisz egy számomra nagyon kedves, ja és gyönyörű futó csajszi ölelt meg súgott a fulembe kedves szavakat (ezt nem mondom el mi az legyen az én élményem) sok erőt adott s könnybe lábadt a szemeim, majd közvetlen melette Robikám is a super kamerával megölelt, nagyon jó élmény volt. S futva rám kiállt az az ember aki 30 óra alatt futotta körbe a Balatont és gyors pacsi, ölelés, s mutatta, hogy egy cipőnk van, amit ajánlottam neki -- reklám -- a Kiprun Ks 900-as, és hogy imádja..
De szintén volt egy futócsajszi akire nagyon büszke vagyok, amit és ahogyan csinál az ő korosztályában! Kis ösztönző beszélgetés vele, s futi volt a célba.
Igen, ez most ennyi lett 49,39 km - 4:48:43-as idő
Lehetett volna gyorsabb, jobb stb, DE nekem pont elég!
Cél után extra nagy kedvesség volt, hogy a befutók választhattak, hogy milyen színes érmük legyen, és mivel én #BAC -os vagyok, ezért a rikító neon zöld színt választottam. Csak megjegyezném, hogy a szervezők és a verseny oltári nagy ajándékokat biztosítottak a támogatók és felajánlok által, tehát nem egy lehúzásos verseny volt, amire nagyon büszke vagyok!
Minden #BAC futónak hatalmas Gratulálok, illetve minden futónak aki cipőt húzott és futott!
330978522_1257685008439628_632442266488549921_n_1.jpg
329014517_3441820562699922_8829252048406371946_n.jpg
329113776_513588914283104_7814984095203596207_n.jpg
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/
süti beállítások módosítása