,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/

2020. március 30. 16:26 - Török Benjamin Forest

Strive to the Rhythm!/Kapd el a ritmust!

Készült egy dokumentumfilm melynek egyik főszereplője én vagyok, és ennek a Magyarországi premier előtti bemutatója 2020.02.27.-én 20:00-kor a Budapesti Art+ Cinema moziban (Teréz körút) volt. A nemzetközi premier előtti bemutatója Berlinben volt 2019.10.27-én.

Nagyon boldog voltam, hogy rengeteg követőm, rajongóm, futótársaim, barátaim jöttek el megnézni a filmet. Leírhatatlan érzés volt megélni azt, hogy ennyien kíváncsiak vagytok rám, és hogy nektek is talán érték az, amit kitűzők célnak és próbálom megvalósítani.

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/
süti beállítások módosítása