,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/

2023. február 16. 10:13 - Török Benjamin Forest

Büszke vagy csalódott lehetek? (Én tudom, de találd ki te mint olvasó)

Egy olyan fajta versenyre kaptam meghívást, amire a tapasztalt futók is azt mondanák, hogy ja csak óránként kell futni 6,7 km...? Sima liba!
Nahát nem sima liba....
Gyepükajánott rendezte meg a #BAC a Don't Speak! - Backyard Ultra versenyt, ahol 6,7 km-t kellett megtenni óránként, s aki a legtovább marad a pályán, az nyer!
Az egyéni versenyben rajtam kívül olyan ultrafutók indultak, akik igen tapasztalt versenyzők!
Róbert Gyöngyösi érkeztünk elsőként a rajthelyszínre, és sátor állítás alatt a versenyigazgatóval Máté Baranyai -val beszélgettünk, az ultrafutók jövőbeni világáról, alakulásáról. Igen elgondolkodtató volt.
Node ugorjunk előrébb mert odaég a marhapörkölt �
Nos elindult a verseny 29-én 18:00-kor. Az első körön persze mindenki bátor volt, s duzzadt az energiával. Én a 6:30-6:40-es tempót választottam amivel 42-45 percre tudtam teljesíteni a köröketköröket 17 órán keresztül, így csak 15-percet vártam mindig az újra rajtolásra.
Azért nem fáztunk mert meleg volt nagyon. Az éjszaka hála Istennek semmilyen elalvással nem küzdöttem, igy jól alakult. Viszont az egyéniek száma egyre csak csökkent.
Másnap reggel, szakadó eső, vihar nehezítette a versenyt, jelentős hőmérséklet csökkenéssel.
Nekem sokat segített a vízhatlan Evadict futó ruházat. Az Achilles ínamat éreztem, hogy fáj, hisz én aszfalt gyík vagyok, s itt a pálya 1 km aszfalt, a többi kavicsos, murvás föld és homok volt. Így hiába volt szuper aszfalt cipőm s terep cipőm, nem az én pályám.
Végül 17 óra futás (114,x km) után hoztam egy döntést, ami nagyon nehezemre esett, de az egészségem fontos. Pláne, hogy nem rég futottam Deseda versenyen 210 km-t, s hamarosan futom körbe a Balaton ami 211 km.
Tudom, hogy csak 114 km és ezt a nálam ,,jobban csinálók" majd véleményezik is, de azt is tudom, hogy nagyon nehéz a sok megállás után újra indulni, főleg hogy 6,7 km-es körök voltak. De legközelebb....
Nem voltam még ilyen versenyen, ez volt az első! De.
Nagyon sok mindent köszönhetek a #BAC nak, Baranyai Máté , Runion , RunnersLab Tibor Gál Gyöngyösi Robinak, Krisztián Tamás , BakonyOrszág-BalcsiPart Kulturális és Sportegyesület, Gyepükaján asszonyainak a Gulyás levesért, és minden másért, minden segítőnek, akik segítettek Máténak megvalósítani egy olyan versenyt, ami nagyszerű volt!
Nem elfelejthető, hogy ha Baranyai Máté szervez verseny, akkor egy eszméletlen élményben lesz részed, amit Magyarországon aki ultrafutó, tudja és nem felejtenek el!
Hatalmas
Gratulálok a dobogósoknak, és minden egyéni futónak!
Én nagyon jól éreztem magam!
Hajrá #BAC !
296071846_1132765230979034_5348900442574069239_n.jpg
296585493_1132765274312363_3799139718699943677_n.jpg
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/
süti beállítások módosítása