,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/

2023. február 16. 10:02 - Török Benjamin Forest

Mooore - Csillagfényes Füred Félmaraton 2022

A pünkösdi ünnepeket van aki ivással, van aki terülj terülj asztalkámmal, van aki futással töltötte a hétvégén.
Nos én ezt együtt egyszerre.
A hétvégén részt vettem a Mooore - Csillagfényes FÜRED 2022. Félmaraton futóversenyen, ami több szempontból is érdekes volt. Az egyik, az a rohamosan emelkedő páratartalom (83%), a siető villámmal tarkított felhőszakadás.
Nagyon jó hangulatú verseny volt, nagyon sok versenytávon indulhattak a kicsik és nagyok is egyaránt. Én a félmaratoni távon indultam.
A pálya, ismert volt, hisz sokadjára találkoztam vele az ultrabalaton, balathlon és a Spuri BSZM Balaton körbefutó versenyeken is. De mégis más volt, mert a páratartalom s a hőmérséklet extrán terhelt minden futót.
Az első körben (10,5km) elég jól ment, majd az utolsó körben lassúltam. Sajnos a csillagok nem voltak láthatóak, mert vaskos felhők a villámlás miatt elborították.
Mégis jól esett, majd haza felé futva a szállásra csontig eláztam.
Nekem 20.96 km lett a vége 1:41:20 idővel, ami a 15 helyezésre lett elég. De nem bánkodom mert 9en egyedül futom körbe a Balatont s jó kis futás volt előtte.
Én nagyon jól éreztem magam, s úgy láttam mások is!
De ez garantált, főleg ha Balatoni Helyi Értékek Egyesület Máté Baranyai vezetésével versenyt szervez!
Őt nem kell bemutatni, hisz aki futóversenyekre jár, legalább 1-2x megfurdul a versenyein, s nem hiába!
Nagyon szépen köszönöm;
Baranyai Máténak a szervezést és a lebonyolító csapatnak is, Magyar Norbi a kedves Speaker-i szavakat, Péter Rábits a szurkolást és mindenki másnak is!
Gratulálok minden célba érkezőnek, és annak is aki futott!
Verseny után Bobozni voltunk Balatonfűzfőn, strand, buli lazítás, majd másnap hajóval át Siófokra, kis lazítás majd haza felé siettünk, de csak mi, mert a vonat 30 percet késett!
Nagyon jó volt ez a kis aktív pihenés!
284309271_1094364568152434_497878016645992744_n.jpg
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/
süti beállítások módosítása