,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/

2022. február 20. 18:14 - Török Benjamin Forest

Deseda Ultramaraton futóverseny

Izgatottan vartam a versenyt, mert ez az a verseny, ahova haza megyek, mert az első versenyen is ott voltam s imádtam. A vers ny előtti napokban, hetekben próbáltam feltölteni megfelelő fehérjékkel, rostokkal, szénhidrátokkal s vitaminokkal a testem, hogy ellenállóbb legyek.
Jó magam 30-án utaztam Kaposvárra Budapestről én kis naiv azért indultam reggel, hogy hátha még strandolni lesz időm, dehát a magyar autópálya közelébe szólt. Végülis nem sokat csak 1,5 órát késtem, ez pont egy jó félmaratoni idő. Szálláson gyors zuhanyzás után kirohantam a városba ebédelni, majd vízszintes állapotban pihentem a szálláson.
Olvasgattam azt a több � jó kívánságot, reagálást amit a posztjaim alatt hagytatok s nagyon boldog voltam hogy ennyienbs még többen kovetnek, foglalkoznak velem.
Nagy meglepetés mégis csak Lázár Zsófi volt akivel csak beszélgettünk, majd közölte, hogy oké, akkor szombat este beáll segitőnek! Kezébe vette a négykerekű lovakat, s már jött is.
Másnap reggel hajnali 4:25-s busszal mentem volna ki Kaposvárról a Deseda tóhoz ami kb 10 km, igy be is állítottam 4 ébresztőt. Persze elaludtam. Akkor ugy voltam hogy oké akkor félúton elkapom a 4:40-es buszt amin Irmes Henriettacsücsült s várt, mert kiderült, hogy a 4:25-s el se indult. Gyors pakolásba kezdtem, de persze előttem szépen elsiklik a Kaposvári BKV. Jó C verzió, hívtam taxit, majd első kérdése az volt, hogy meguntam a gyaloglást? Erre én hehe marha vicces Postáig kérem...
A rajt helyszínre érve csend és tó illat volt. Henivel meglett az első kávé, miközben beöltöztem mint műtős az operációhoz. 5:35 és meg mindenki alszik. Majd 5:40-kor egyre többen jöttek elo mint valami szúnyog invázió!
Beállt mindenki, már nem az anyagtól hanem a startra, 3,2,1 go!!!
Hát elindult. Mivel rohadt meleget mondtak, igy igyekeztem Decathlon vásárolt UV védő hosszú ujjú fehér futó pólóban és UV védő sapkában is futni ami nagyon sokat segített. Cipőm a Decathlon legújabb aszfalt cipője a Kiprun KS500 ami eszméletlen kényelmes, tetszik a színe �, jól tart.
Teltek a km-ek s már tul voltam az 56 km-en s valóban agypukkasztó meleg volt. A pálya sajnos idén sem volt könnyebb, pedig azt hinné az ember, hogy megelégelték már az ott horgászok hogy meg kell mászni nekik is hogy kijussanak a helyükhöz és elhordják a dombokat, hegyeket, de ez sose valosul meg. A frissítés nekem picit hiányos volt, hianyoltam az almát, a dinnyét, valami keksz felét, de ezeket überelni tudta a frissítőponton lévő compass frissítő csapat, mert mindig izgultak értem, s hatalmas energiával mentem tovább tőlük a következő körre.
Meg lett idő közben a 100 km túllépése, már jó gondolat volt, hogy ennyivel is kevesebb már. Aztán jött az éjszakai kóma, amikor is Zsófi hozott nagyon jó kávét, almát stb, mégis álmos voltam, de mentem tovább. Volt olyan 2-3 km-es szakasz ahol aludtam de halottam, hogy elmentek mellettem s szurkoltak. Majd egy futó cimbora (kövezzetek meg, de nem emlékszem a nevére) csatlakozott hozzám s elég jól tudtam vele küzdeni az álmosság ellen.
Reggel van, túl éltem az éjszakát, s kezdtem felébredni, a labaim nem fajtak meg semmi, de combjaim beálltak igy nehezebb volt velük futni. A cipő még mindig eszméletlen jó volt.
252 km volt a cél, hogy teljesítem, de ebbe sajnos a 39°C tűző nap, majd szakadó eső erős széllel, majd megint 38°C tűző nap is beleszólt, igy a szervezők azt javasolták hogy fussak még 2-3 kört s akkor a 4 Maraton (168 km) kategóriában versenyezhetek, s időeredményemmel dobogós lehetek. Azért igen itt kellett egy környi idő, hogy gondolkozzak, hogy a ,,nagy ultrafutók" mit szólnak majd ehhez ha meglátják, mert nyilván ők jobban tudják, meg hát igen magam miatt is, hogy a 252 miatt jöttem. Pár könnycsepp elrejtése, majd rá bólintottam.
Hihetetlen sok erőt és figyelmességet kaptam a futó barátaimtól, szurkolóktól. Jó volt velük pacsizni, ölelni, puszit adni! Nagyon sokszor csak annyit mondtak, hogy büszkék rám, hogy színesen látom a világot!
Utolsó körben Zsófi is jött velem, s már jó lett volna mihamarabb be érni, de hát dög meleg volt. Aztán beértünk, s meg voltak a kötelező selfie-k, az érem átadás, pár kép még a zászlóim miatt, s olyan jó volt leülni, igaz gyorsaságban mint a csiga de nekem akkor is gyors volt, hogy nem hajlik a befeszült lábaim. Majd vártuk az eredmény hirdetést. Elaludtam egy napozó ágyon, amin próbáltak felkelteni Zsofiék de nem sikerült neki s már rajta röhögtek. Majd némi idő elteltével felébredtem, s meg volt a díj átadás is.
168 km azaz 4 Maraton kategória I. helyezettje Török Benjamin Forest�
Nagyon jól esett, de aalíg vártam, hogy a szálláson legyek!
Zsófianak nem tudtam elégszer megköszönni, hogy eljött miattam s kísért ❤�!
Nagyon sokan gratuláltak, még több �-an kerestek Facebookon vagy telefonon a verseny miatt ami hatalmas érzés volt! Igen, még most se tudtam mindenkinek megköszönni a figyelmességet, mert olyan sokan írtatok!
EZÉRT ITT SZERETNÉM NEKTEK MEGKÖSZÖNNI KÖVETŐK, SZURKOLÓK, BARÁTOK �‍���❤�
Szeretném megköszönni Péter Attilaa szervezést, nálam a verseny hagyomány!
Zsófinak a segítséget, a kísérést! ❤❤
A Kiprun KS500 cipőnek a minőségét, semmilyen vízhólyag, kidörzsölés sincs!
Illetve az LMBTQ személyek és a LMBTQ szimpatizáns személyeknek is köszönöm azt a sok szurkolást amit adtatok! �‍��‍��‍� A 168 KM NEKTEK SZÓL!
Minden Deseda futónak hatalmas gratuláció!
232176785_895102684745291_3063145502597500336_n.jpg
229765890_895312864724273_4119905439967215046_n.jpg
231092007_895102824745277_374288621685923412_n.jpg
230109684_895102721411954_5190031253793197453_n.jpg
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/
süti beállítások módosítása