,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/

2023. július 06. 10:09 - Török Benjamin Forest

Mooore Csillagfényes Füred 2023. Félmaraton futóverseny

Avagy futva is lehet úszni a Balatonban...

Most hétvégén sem unatkoztam, ahogy több elvetemült futótársam sem, ezért éjszakai félmaraton versenyt mentem futni.
Balatonfüred városában került megrendezésre a Moore Csillagfényes futoverseny, ahol a kicsiktől a nagyokig számos távon lehetett indulni 500 m-től a 21 km-ig!
Mivel korábban leértem, segítettem a verseny kitelepülésében önkéntesen és nem kérte senki, de örülök annak, hogy a végeredményhez kicsit hozzájárulhattam.
Aztán telt az idő, egyre több futni vágyó érkezett és egyre több ismerős csapattárs. Aztán lassan eljött az átöltözésdi, majd egyszerre csak a rajtvonalon álltam. Majd az arany hangú sugár spieker csávó lelőtte a hangjával a rajt szalagot s a tömeg megindult.
Nem akartam elfutni, de kissé sikerült, mert két ifjonc bika aki a 10 km-es távon futott húzta a tömeget, igy az első kör fele gyors lett aztán visszavettem a tempóbólnkicsit. A páratartalom extra magas volt és szél sem nem volt, de meleg az igen. Haladtam a tempómban egészen a 3. helyen az utolsó kor feléig, ahol próbáltam hajtani még, de volt bennem olyan érzés, hogy a 4. hely is jó lesz, bár hozzá teszem Ágoston Szintay hozott rajtam az emelkedőn s megis előzött, de nem voltam elkeseredve. Én 90-91 percre terveztem, aztán 93 perc lett az eredményem, amivel stabil 4. helyezett lettem, kb 1,5 perccel lemaradva a 3. helyről.
Nagyon jól éreztem magam és tetszett, hogy a kis vagy nagy alkoholos befolyásoltság alatt lévő party fiatalok mindenkinek szurkoltak, mint egy EB foci selejtezőn, tetszett ahogy Baranyai Máté ösztönözte a futókat a fordító pontnál, tetszett hogy a rajt/cél területen szurkoltak, tapsoltak, és futás közben ahogy egymásnak szurkoltunk, vagy szurkoltak a futók!
Hatalmas party volt élő Dj-vel, gyönyörű fényekkel teliholddal!
Számomra nem egy kiemelt verseny volt, felkészülésemben az elmebeteg távú versenyekre, csupán a hangulat, a csapattársak miatt mindenképpen el akartam menni, mert tavaly is nagy buli volt és nem akartam kihagyni, ezért mindenkinek ajánlani tudom csak!
A pálya remek, volt, jól futható volt!
Nagyon szépen köszönöm a szervezést a
Kiemelt támogatóknak
- Balatonfüred Városvezetésének
- Hang és fénytechnikusoknak
- köridő chip-es időmérést
Nagyon szépen köszönöm a segítséget Kucsera Tamás, Kecskés József és  Szitás Anita ❤
És minden futónak aki eljött egy közös izzadós bulira! ❤�����
Gratulálok minden #BAC futótársamnak aki futott, akár itt vagy más versenyen, továbbá minden futónak, s leginkább a kicsiknek hogy elindultak s megcsinalták, noha anyát és apát megelőzve!
Mindenkinek jó pihenést és gyors regenerálódást!
351133666_1172211743475749_7885620425932474616_n.jpg
351769636_952097639331978_4839153195754927700_n.jpg
351506393_300960145592287_2787142608581283624_n.jpg
351488111_985003992856200_6119003860873285861_n.jpg
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/
süti beállítások módosítása