,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/

2019. november 25. 20:16 - Török Benjamin Forest

Szederkény 100 km-es futóverseny

Mivel Inhoff Józsefet és kedves családját már gyerkőc korom óta ismerem, így nagyon jó baráti kapcsolat, mély tisztelet alakult ki közöttük, s ez a közösségi futás nagyon jó alkalom volt arra, hogy találkozunk, s olyan futó ismerősökkel akikkel már régen találkoztunk. Én 10 órán belüli időt terveztem, de Huszák Katalin is elszeretett volna jönni, egy kikötéssel, hogy vele futok mert eltéved, s kell aki kíséri, így az utolsó pillanatban gyors szervezkedtünk, a leutazás illetően.

Én szponzoroméknál aludtam, aki egyben nagyon jó barátom is egyben Lipcsik Lászlónál.
Egy jó alvás után, s egy kiadós szénhidrátos vacsora után reggel a tejfehér ködben siettünk a rajthoz.
Oda érve, gyors regisztráció, S már indultunk is a nagy ködben, sok ismerőssel baráttal s persze Katival. Jól haladtunk az első 55km-es körön, jó sok szintemelkedések voltak hullámban. Frissítő pontok hibátlanok voltak, a falvakban ahol áthaladt a futás a falulakok igazán kitettek magukért, hisz palacsintától a töpörtyűig minden megtalálható volt, de a legfontosabb a meleg tea is.
Katival igazán jól bírtuk az első 55 km-es kört, megállás nélkül haladtunk, mint a talajvíz. Gyors frissítés után megkezdtük a 45 km-es kört is. Itt azért meg kevesebb volt a szintemelkedés, de a több km hosszú egyenesekkel kellett leginkább megküzdeni. A köd csak 14 óra felé szállt kicsit fel, addig vaksötétben futottunk. Hideg volt, tehát a meteorológiai szolgálat kancsal szeme miatt füllentettek. De igaz nem fázni mentünk hanem futni.
Az utolsó 15km már hamar elment, de a vége felé kicsit nyűgösek lettünk, s vártuk a végét már.
Majd beértünk, s egyből a melegbe siettünk.
Gyorsan összeszedtem magam és mentem fel a díjátadóra, ahol csuda jó kemencében sült ételek vártak.

Én nagyon élveztem a futást, sokszor gondoltam szép dolgokra, és a barátokra, futóismerősökre. Nagyon tetszett, hogy mindenki szurkolt mindenkinek. A szervezettség nagyon jó volt, amiért gratulálok Inhoff Józsinak és a FutaPécs SE csapatnak.

Katira büszke vagyok, hogy megcsinálta a teljes távot a 105,200 km-t.
Így az én időm is 12:11:20 lett, megállás nélküli futással.
Még egyszer gratulálok minden futóknak, aki részt vett az eseményen.

FutaPécs SE és elsősorban Inhoff Józsi nagyon szépen köszönöm a szervezést minden rendben volt.

FOREST!

51751358_246658922923007_4040099199306432512_o.jpg

 

51765949_1615923811884333_7180136775661125632_o.jpg

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
,,A sport megtanít becsületesen nyerni és emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." /Ernest Hemingway/
süti beállítások módosítása